Followers

Thursday 10 February 2011

thursday,10 feb 2011=)

salam smua,,hehehe,bek kn??ciap bg salam g...huhu
ermm...da lma jgk kn tien xpost apa2...
mls nk mnaip sbnarnya..
pdahal bnyak sgt story=)



to aliya;)
aliya...sory tw coz tien da wt aliya malu kt kelas encik yg yg comel 2...
hehehe...xsngaja la aliya,
kmi da nk gtw...tp tgok aliya tgah bz mnaip cmmand2 2..
kmi xnk la gngu....hehehe
last2...trus terlupa,tp xpa kan???
cik comel 2 msti da ingt aliya!!!hehheh=)
then..aliya jgn sedih tw,xelok untuk kchatan...hehehe

fazae=)
ooO...curi ambil pic cik comel ek??
heheh...xpa3...jnji tien pon da pic 2....lalala
thnks coz pcitkan kpala sya td...hehehe
best sgt wlaupon agk skit...:D
fazae bek sgt wlaupon agk nkal...
nkal ka??pndai2 ja tien nie....hahhahaah
thnks coz tlg kmi dlm klas math td=)

ekin..heheh
ermm...ekin tgah bhagia skrg nie...
hari2 keja glak ja...
bak kta fazae..org 24 jam shari..
tp ekin bg 27 jam shari..haha
ekin hepy...kmi smua hepy!!:D
xmo gdohh cm dlu g tw....
hope en.n akn jga kwn kmi elok2,,
xmcm penyangak 2....hahhahahahaha

to pah...
dmam ye???cian pah...bdan pns ja td..
mnum la air bnyak2 tw,,,(pndai ja psan kt org..hahaa)
kt klas td pon cm xlrat ja....
kmi pon trut sma xlrt jgak...hehehe
pah mkn ubat tw...moga cpat smbuh!!hehhe

btw..susah tw nk cri pic yg kta smua ada,
tp ada kn??hehehe
thnks pah...pic 2 dri fon pah la..hehe
cntik kn??cm da edit ja..
cntik sgt...hehe,i like..!!1
love u all=)




No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
a simple person.. hepy go lucky.. i also luv my family n akim :)